Balici - Hey corc Versene Borc :D:D(Yarılmak Serbest :D) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Balici - Hey corc Versene Borc :D:D(Yarılmak Serbest :D)
6
●
408
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Balici - Hey corc Versene Borc :D:D(Yarılmak Serbest :D)
09-04-2010, 18:34:46
#1
NoFears
http://www.facebook.com/video/video....2473609&ref=mf
09-04-2010, 18:46:01
#2
Alperbil
nesi komik??
09-04-2010, 18:47:09
#3
NoFears
Alperbil adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
nesi komik??
bana göre komik
herkese komik olması gerekmiyor.
09-04-2010, 20:05:50
#4
Doc.Deniz
Üyeliği durduruldu
Yüz kaslarım hareket etmedi.
10-04-2010, 00:20:12
#5
zulfikar
Üyeliği durduruldu
Traji-Komik desek yeridir baliciyi çekip paylaşmışlar.Bu adamların tedaviye ihtiyacı var hem balicinin hem de videoyu çekenlerin...
10-04-2010, 00:24:26
#6
Snopy
Üyeliği durduruldu
Yazık adama kim bilir hangi sorunlar yüzünden bu durumlara düştü.Allah yardımcısı olsun
10-04-2010, 00:26:52
#7
DenizPekdas
sözün bittiği yer.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler