• 07-04-2010, 02:27:50
    #1
    Başlıktan yanlış anlaşılmasında, şöyle bir durum var.
    Aramızda sağlıkcı varsa belki bilir diye açıyorum.

    Hani şu ameliyatlara girerken cesaret iğnesi yapıyorlarya hani?
    İşte ona benzer birşeyler arıyoruz
    Öss sınavına giren öğrenciler gibi. Rahatlatıcı ve cesaret verici hap veya iğne.

    Varmıdır bilen veya kullanan Türk vatandaşı veya farklı vatandaşlar
  • 07-04-2010, 02:29:21
    #2
    grikurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başlıktan yanlış anlaşılmasında, şöyle bir durum var.
    Aramızda sağlıkcı varsa belki bilir diye açıyorum.

    Hani şu ameliyatlara girerken cesaret iğnesi yapıyorlarya hani?
    İşte ona benzer birşeyler arıyoruz
    Öss sınavına giren öğrenciler gibi. Rahatlatıcı ve cesaret verici hap veya iğne.

    Varmıdır bilen veya kullanan Türk vatandaşı veya farklı vatandaşlar
    heheh böle bir şey varmıdırki yeni duyuyorum
  • 07-04-2010, 02:48:01
    #3
    Var yahu Eczacı tanıdık var. Hapıda var ama reçetesiz vermem dedi inatçı
    İğnede olur hapıda olur.
  • 07-04-2010, 02:58:45
    #4
    grikurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Var yahu Eczacı tanıdık var. Hapıda var ama reçetesiz vermem dedi inatçı
    İğnede olur hapıda olur.
    Varya İlk defa duyuyorum almak lazım ilerde cok lazım olur .) sağlık'çı arkadaşlar kesin bilirler .
  • 07-04-2010, 03:07:57
    #5
    bi ex atsın tamam :P
  • 07-04-2010, 03:09:27
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Filmlerde izlediğimiz kadarıyla o hapı intihar komandoları kullanıyor Sınav için mi? Merak etmeyin heycanınız ilk soruyu çözene kadar olur ikinci soruda yatışır..Ayrıca bünyenizi etkileyecek ilaçları alarak hayati bir sınava o şekilde girmeyin.Bakarsınız yan etkisi falan olur durumlar iyice kötüleşir...
  • 07-04-2010, 03:11:29
    #7
    Sınava gireceğimde sınav nedir
    Bir konser için. Biraz kalabalık olacak.
    Hata yapmamak için arıyoruz
  • 07-04-2010, 03:12:17
    #8
    grikurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sınava gireceğimde sınav nedir
    Bir konser için. Biraz kalabalık olacak.
    Hata yapmamak için arıyoruz
    70lik diyorum öyleyse örnekleri sanat camiasinda var
  • 07-04-2010, 03:14:41
    #9
    Sanat camiasında neler var neler
    Geçen sene çok basitti. Bateris arkadaşa içirmediğimiz kalmadı.
    Sahneye çıkınca korkudan ayıldı çocuk
    Bu yıl çok kalabalık ve hata payımız yok.
    Ondan sakin olmamız lazım. Eczanelerde olabiliyormuş sanırım.