1 Nisan İçin şaka önerileriniz :) - R10.net
0
GiriÅŸ Yap
Kayıt Ol
1 Nisan İçin şaka önerileriniz :)
6
●
652
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
1 Nisan İçin şaka önerileriniz :)
31-03-2010, 18:48:09
#1
batinduz
Üyeliği durduruldu
Merhabalar,
Malum yarın 1 Nisan arkadaş ortamında yapılabilecek ilginç şaka önerilerinizi bekliyorum.Şaka yapmayı düşününen diğer arkadaşlarda faydalanmış olur
Buarada Dikkat edin yarın
31-03-2010, 18:58:51
#2
TeXaS
https://www.r10.net/1060718863-post21.html
31-03-2010, 20:40:30
#3
ReklamFace
Ahaha ne domainler 1 tl den çıkar satışa
Sonra 1 nisan ile hazin son
31-03-2010, 20:51:15
#4
canercanbaz
Evet ya güzel bir şaka olsa da yapsak arkadaş ortamında
31-03-2010, 20:57:43
#5
salvo_wm
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
patron çıkıpta bugün maaşları dağıtıyoruz derse hiç kanmam
konun açılması iyi olmuş.
31-03-2010, 21:06:45
#6
Gookhan
Sınıfa geç girip, vizeler iptal olmuş diye bir söylenti atmaca.
31-03-2010, 21:44:57
#7
Yeehee
Üyeliği durduruldu
Televizyonda müzik kanallarına , arkadaşınızın numarasını verin
×
BeÄŸeniler
×
DeÄŸerlendirmeler