• 29-03-2010, 12:01:14
    #10
    Otogarın içinde alt katta metro var metroya bin avcılara git.

    iki iki daha dört
  • 29-03-2010, 12:03:23
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Metrobüse bin. Gümüşpala durağında iniceksin galiba ..... İndikten sonra görevliye Gümüşpala lisesini sor. sağ tarafta kalıyordu galiba.
  • 29-03-2010, 12:03:33
    #12
    metroya gerek yok. 76o ya bin direk otogarın içinden avcılara gidiyor
  • 29-03-2010, 15:17:07
    #13
    Yuntanus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar selamlar öncelikle herkese hayırlı geceler

    Yarın Esenler otogarından avcılara gitmem gerekiyor metrobüslerin kalktığı yere tam merkez mi oluyor bilmiyorum nasıl gidebilirim ne kadar yakındır vs acil yardımıza ihtiyacım var yardım eden etmeyen herkese teşekkürler.
    Ustam en garanti yolu atla bi otobüs firmasının(ismail ayaz, kamil koç, metro) avcılar beylikdüzü servisine, avcılar kavşağında inmek istiyorum de. kavşakta inince köprüden karşıya geçer durağa gidersin. yakında zaten.kolay gelsin.