• 22-03-2010, 16:55:06
    #1
    kategori ne kadar uygun bilmiyorum ama bu şarkıyı sizlerle paylaşmak istedim. uzun uğraşlar ve forumdan arkadaşların yardımıyla fizzyden indirip facebookta paylaştım ve birde sizlerle paylaşayım dedim

    http://www.facebook.com/home.php?#!/...5274168&ref=nf
  • 22-03-2010, 16:58:29
    #2
    Face'de ekleyim dedim ama Arkadaş Olarak Ekle butonunu bulamadım

    Bu arada şarkı güzel
  • 22-03-2010, 17:01:33
    #3
    SystemXL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Face'de ekleyim dedim ama Arkadaş Olarak Ekle butonunu bulamadım

    Bu arada şarkı güzel


    profile tıkla dostum sonra üstlerde biryerde ekle butonu çıkıyor

    bu arada yorum çok eski zannediyorum 85li yılların grubuymuş
  • 22-03-2010, 19:51:53
    #4
    Üyeliği durduruldu
    On numara şarkı
  • 22-03-2010, 20:11:00
    #5
    harbiden bomba. şarkı
    aldırma gönül !
  • 23-03-2010, 04:09:11
    #6
    güzeldir güzel dinleyin, dinledikce beni hatirlayın
  • 23-03-2010, 09:40:51
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Sağolasın grafiker sihirbazım
  • 23-03-2010, 12:22:30
    #8
    Dün sen fizyden link atınca listeme ekledim süper
  • 25-03-2010, 16:11:47
    #9
    rica ederm