5 yıl önce 10 yıl sonra - aldırma gönül - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
5 yıl önce 10 yıl sonra - aldırma gönül
11
●
864
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
5 yıl önce 10 yıl sonra - aldırma gönül
1
2
22-03-2010, 16:55:06
#1
eub
kategori ne kadar uygun bilmiyorum ama bu şarkıyı sizlerle paylaşmak istedim. uzun uğraşlar ve forumdan arkadaşların yardımıyla fizzyden indirip facebookta paylaştım ve birde sizlerle paylaşayım dedim
http://www.facebook.com/home.php?#!/...5274168&ref=nf
22-03-2010, 16:58:29
#2
beraterylmz
Face'de ekleyim dedim ama Arkadaş Olarak Ekle butonunu bulamadım
Bu arada şarkı güzel
22-03-2010, 17:01:33
#3
eub
SystemXL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Face'de ekleyim dedim ama Arkadaş Olarak Ekle butonunu bulamadım
Bu arada şarkı güzel
profile tıkla dostum sonra üstlerde biryerde ekle butonu çıkıyor
bu arada yorum çok eski zannediyorum 85li yılların grubuymuş
22-03-2010, 19:51:53
#4
demreli
Üyeliği durduruldu
On numara şarkı
22-03-2010, 20:11:00
#5
korkufan
harbiden bomba. şarkı
aldırma gönül !
23-03-2010, 04:09:11
#6
eub
güzeldir güzel
dinleyin, dinledikce beni hatirlayın
23-03-2010, 09:40:51
#7
TurkALB
Üyeliği durduruldu
Sağolasın grafiker sihirbazım
23-03-2010, 12:22:30
#8
realmerciless
Dün sen fizyden link atınca listeme ekledim süper
25-03-2010, 16:11:47
#9
eub
rica ederm
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler