ÖSS stresinden bi oyun bulup azcık oynayalım dedim fakat son 10-15dk dır böyle bir tablo görünce daha çok strese girdim
Aklında soru işareti kalanlar için 3y7w --> 3 Yıl 7 Hafta
Aman Allahım ttnet neden bu kadar hızlısın
Ttnetle alakası yokki ? Torrenti biliyorsun ne kadar çok kişinin pc'sinde oyunu paylaşırsa indirmen o kadar hızlıdır. Limewirede mp3 paylaşma gibi bişey buda.. Sana bir torrent vereyim. Son hızda indirmezse gelsinler beni banlasınlar
Ttneti seviyor muyum? tabi ki hayır. Ama bu 0,1kb ile indirmesi ttnet ile alakalı bir durum yok. Seed & peers ne kadar yüksek olursa o kadar hızlı indirir.
Ttnetle alakası yokki ? Torrenti biliyorsun ne kadar çok kişinin pc'sinde oyunu paylaşırsa indirmen o kadar hızlıdır. Limewirede mp3 paylaşma gibi bişey buda.. Sana bir torrent vereyim. Son hızda indirmezse gelsinler beni banlasınlar
Ttneti seviyor muyum? tabi ki hayır. Ama bu 0,1kb ile indirmesi ttnet ile alakalı bir durum yok. Seed & peers ne kadar yüksek olursa o kadar hızlı indirir.
tabiki bütün herşey seed ve peer ile alakalı ama daha geçen gün bilgisayarda msn bile açık olmadığı halde rapidden dosya indirmeye başladım 0.5-0.4 leri gördüm ondan sonra arıyorum adamları adamlar santralde çalışma var diyorlar, ben anlamıyorum ki bu nasıl santral bi türlü çalışma bitmiyor
torrent olayıda bugün denk geldi öyle esprisine ekleyelim dedim