• 16-03-2010, 12:30:07
    #1
    ÖSS stresinden bi oyun bulup azcık oynayalım dedim fakat son 10-15dk dır böyle bir tablo görünce daha çok strese girdim


    Aklında soru işareti kalanlar için 3y7w --> 3 Yıl 7 Hafta

    Aman Allahım ttnet neden bu kadar hızlısın
  • 16-03-2010, 13:29:38
    #2
    Üyeliği durduruldu
    CyBeR_BeLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ÖSS stresinden bi oyun bulup azcık oynayalım dedim fakat son 10-15dk dır böyle bir tablo görünce daha çok strese girdim


    Aklında soru işareti kalanlar için 3y7w --> 3 Yıl 7 Hafta

    Aman Allahım ttnet neden bu kadar hızlısın
    Ttnetle alakası yokki ? Torrenti biliyorsun ne kadar çok kişinin pc'sinde oyunu paylaşırsa indirmen o kadar hızlıdır. Limewirede mp3 paylaşma gibi bişey buda.. Sana bir torrent vereyim. Son hızda indirmezse gelsinler beni banlasınlar

    Ttneti seviyor muyum? tabi ki hayır. Ama bu 0,1kb ile indirmesi ttnet ile alakalı bir durum yok. Seed & peers ne kadar yüksek olursa o kadar hızlı indirir.
  • 16-03-2010, 13:54:31
    #3
    pLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ttnetle alakası yokki ? Torrenti biliyorsun ne kadar çok kişinin pc'sinde oyunu paylaşırsa indirmen o kadar hızlıdır. Limewirede mp3 paylaşma gibi bişey buda.. Sana bir torrent vereyim. Son hızda indirmezse gelsinler beni banlasınlar

    Ttneti seviyor muyum? tabi ki hayır. Ama bu 0,1kb ile indirmesi ttnet ile alakalı bir durum yok. Seed & peers ne kadar yüksek olursa o kadar hızlı indirir.
    tabiki bütün herşey seed ve peer ile alakalı ama daha geçen gün bilgisayarda msn bile açık olmadığı halde rapidden dosya indirmeye başladım 0.5-0.4 leri gördüm ondan sonra arıyorum adamları adamlar santralde çalışma var diyorlar, ben anlamıyorum ki bu nasıl santral bi türlü çalışma bitmiyor

    torrent olayıda bugün denk geldi öyle esprisine ekleyelim dedim
  • 16-03-2010, 16:31:27
    #4
    Üyeliği durduruldu
    torrent mantığında seed yüksek olmalı peers da düşük olmalı ne kadar kaynak o kadar az indiren ttnet le %30 alakası var durumun.