Ne Güzel Demiş Mesut Yar ( ÇAKAL AMERİKA ) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ne Güzel Demiş Mesut Yar ( ÇAKAL AMERİKA )
0
●
331
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Ne Güzel Demiş Mesut Yar ( ÇAKAL AMERİKA )
14-03-2010, 23:49:55
#1
KheizLech
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
İŞTE SOY KIRIM BELGELERİ !
TÜRK MİLLETİ UYAN ve BUNLARI UNUTMA
YÜRÜ GİT ÇAKAL AMERİKA !!!
http://www.facebook.com/video/video....5730024&ref=nf
Verildiyse özür dilerim
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler