• 13-03-2010, 15:54:01
    #1
    kilit
  • 13-03-2010, 15:59:35
    #2
    renk korlugu askerlık ıcın bır engeldır ama sana su sekılde yardımcı olayım
    subede muayene olurken saglık sorunum yok ısaretle

    bırlıgıne teslım oldugunda sorun askerıyede anlasılırsa heyete gırersın

    heyet raporunu ıstemeyıp orda askerlıgıne devam edebılır yada sınıf degıstırırler senı cozum bulunuyor

    bızım bolukte tavuk karası vardı ( gece koru ) heyeptten askerlıge elverıslı degıldır dendı ama raporu yırttı ısleme aldırmadı devam ettı

    gece nobetlerını ısıldak dıregının altında tutuyodu
  • 13-03-2010, 16:01:00
    #3
    http://www.hukuki.net/showthread.php...%F6rl%FC%F0%FC

    milli güvenlik dersine albaymı giriyor? albaylık bu kadar düştümü yahu
  • 13-03-2010, 16:03:57
    #4
    KingMania adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.hukuki.net/showthread.php...%F6rl%FC%F0%FC

    milli güvenlik dersine albaymı giriyor? albaylık bu kadar düştümü yahu
    arastırdım .. hiç net cevap yok 2 ye ayırmıs renk körlugunu ama ne nedir tam anlamadım bu durumu yaşayan tecrubelerı olanlar yazabılırlermı..
  • 13-03-2010, 16:14:03
    #5
    Milli güvenlik dersi ve albay? Biri siz öğrencileri işletiyor olmasın?
  • 13-03-2010, 16:16:19
    #6
    HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Milli güvenlik dersi ve albay? Biri siz öğrencileri işletiyor olmasın?
    kağıthane profilo anadolu teknik lisesi istanbul

    telefon edip sorabilirsiniz derse giren kişi albay ..
    adı : MÜFİT GÖKBUDAK
  • 13-03-2010, 16:18:38
    #7
    derslere albayin girmesi neden problem olustursun ki
    emre bi cok kisi askerden kacmaya calisiyor senin davranisin onlara ornek olsun
  • 13-03-2010, 16:21:35
    #8
    Üyeliği durduruldu
    bende düz tabanım
  • 13-03-2010, 16:22:42
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bizim derslerede Albay giriyor.
    Okulda 2 tane Albay Milli Güvenlik hocası var.