Sd Kalitede D-Smart Pc'ye Bağlansa Alınacak Kayıt Hakkında ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sd Kalitede D-Smart Pc'ye Bağlansa Alınacak Kayıt Hakkında ?
1
●
353
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Sd Kalitede D-Smart Pc'ye Bağlansa Alınacak Kayıt Hakkında ?
09-03-2010, 18:27:49
#1
alialtintop
Arkadaşlar sd kalitede d smart pc ye bağlasam kayıt yaptığımda yaptığım kayıtın pixel boyutları ne kadar olur ?
09-03-2010, 18:38:03
#2
LeFleur
Üyeliği durduruldu
record ettiğiniz ortam üzerinden değişir. atıyorum analog tv kartı ile recor ederseniz kartın çektiği kaliteye bakılır
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler