• 08-03-2010, 21:56:33
    #1
    Selamlar;

    Bazı sitelere giriş yapamıyorum.

    Özellikle Almanya'daki sunucularda problem sizde de var mı?

    Kullandığım DNS : Google DNS.
  • 08-03-2010, 22:00:02
    #2
    maalesef var
  • 08-03-2010, 22:46:49
    #3
    evet maalesef
  • 09-03-2010, 00:29:59
    #4
    evet benımkı de almanya lokasyonlu maalesef problem var ttnetı aradıgımda kendılerının herhangı bır calısma vs. ıslemı olmadıgını soyledı buyuk ıhtımalle almanya telekomundan , altyapısından kaynaklanıyormuş öyle denıldı..umarım duzelır..
  • 09-03-2010, 00:36:56
    #5
    iRC
    Üyeliği durduruldu
    Bendede var.
  • 09-03-2010, 01:45:49
    #6
    Sorun düzeldi.

    İnşallah sorun yaşanmaz.