Sitelerin sunucusunda genel sorun mu var? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sitelerin sunucusunda genel sorun mu var?
5
●
359
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Sitelerin sunucusunda genel sorun mu var?
08-03-2010, 21:56:33
#1
Aglamaz
Selamlar;
Bazı sitelere giriş yapamıyorum.
Özellikle Almanya'daki sunucularda problem sizde de var mı?
Kullandığım DNS : Google DNS.
08-03-2010, 22:00:02
#2
FaTaL_eRRoR
maalesef var
08-03-2010, 22:46:49
#3
Anybody
evet maalesef
09-03-2010, 00:29:59
#4
emrefba
evet benımkı de almanya lokasyonlu maalesef problem var ttnetı aradıgımda kendılerının herhangı bır calısma vs. ıslemı olmadıgını soyledı buyuk ıhtımalle almanya telekomundan , altyapısından kaynaklanıyormuş öyle denıldı..umarım duzelır..
09-03-2010, 00:36:56
#5
iRC
Üyeliği durduruldu
Bendede var.
09-03-2010, 01:45:49
#6
Aglamaz
Sorun düzeldi.
İnşallah sorun yaşanmaz.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler