• 09-06-2007, 11:21:59
    #1
    Yetismis bir kizi olan bir dulla evlendim.Babam uvey kizimla evlendi.
    Bu sekilde babam benim DAMADIM oldu, uvey kizim da babamin karisi olmasi dolayisiyla ANNEM oldu.Benim karim bir oglan cocuk
    dogurdu. Bu cocuk tabiatiyla BABAMIN KAYINBIRADERI ve benim uvey annemin BIRADERI olmasi nedeniyle de benim DAYIM oldu.
    Babamin karisi da bir oglan cocuk dogurdu.
    Tabii dogan cocuk benim KARDESIM oldu fakat ayni zamanda kizimin oglu olmasi dolayisiyla da TORUNUM oldu. Boylece, karimda
    annemin annesi olmasi dolayisiyla benim BUYUKANNEM oldu. Kocasi ve ayni zamanda onun torunu oldugumdan, bir kimsenin buyuk
    annesinin kocasi da buyuk babasi olacagindan dolayi, KENDI KENDIMIN BUYUK BABASI oldum...
  • 09-06-2007, 11:29:00
    #2
    Üyeliği durduruldu
    hönk....
  • 09-06-2007, 12:00:42
    #3
    acaba böyle birşey olabilirmi ne mide bulandırıcı üveyde olsa
  • 09-06-2007, 12:03:46
    #4
    Üyeliği durduruldu
    tabi sen 10 yaşındasn evlendiğin dul kadın 60 yaşında. çok mantklı
  • 09-06-2007, 13:09:46
    #5
    CYBEЯAY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tabi sen 10 yaşındasn evlendiğin dul kadın 60 yaşında. çok mantklı
    hocam bazı ülkedlerde mantıklı oluyor
  • 09-06-2007, 13:52:46
    #6
    güzel bişey yav teşekkürler.
  • 09-06-2007, 14:01:19
    #7
    nirvanaya ulaşmış
  • 09-06-2007, 15:57:14
    #8
    Üyeliği durduruldu
    hönk , inkerıdıbıl.
  • 09-06-2007, 16:04:16
    #9
    Üyeliği durduruldu
    puhahah böle şey war yaw