• 06-03-2010, 12:00:12
    #1
    Az önce es-es bu çarşamba tanıtımı vardı merak ettim o arka planda çalan ritmik şarkı kimin ve adı ne?
  • 06-03-2010, 14:33:57
    #2
    es-es dizisi muzikleri cem özkan'a ait diye biliyorum.
  • 06-03-2010, 14:39:16
    #3
    Bu şarkı rapti bende gördüm yuppi canım esesim
  • 06-03-2010, 15:04:15
    #4
    Ramiz söylemiyormu repi :P
  • 06-03-2010, 16:01:20
    #5
    http://www.youtube.com/watch?v=g1549mXA3j4


    bazen karşı konulmaz öfkeler hayatı zehreder
    kalbini sökseler aşkı yok etseler
    içini deşseler yerini konulmaz hiç birşey maalesef bu kader
    gözler saklanır özür dilemek zor gelir
    yaşanan seneler ve anılar bir valizdedir
    bilinir uzaklaşılan her anın kemirir
    içine ruhunu ve bedenini devirir
    keşke bir yara kadar basit olsa
    tedavisi olmayan bir kesit oysa
    biride içimdeki bu acıyı bir sorsa
    susabilen herkes ve de zaman dursa
    yıkılanlar yakılanlar kül olur
    yaşananlar ve umutlar kor olur
    yangını söndürmek için göz göl olur
    yaz sıcağında mevsim güz olur.

    Yaşamda Pek Çok Hatam Oldu Elbet.
    Kim Bilir Kaç Kalp Kırdım Fesata Niyet
    Eğer Seni Üzdüysen Nolur Affet
    Affetmezsen Günahımı Sırtlarım elbet..

    neden uydum nefsime bilmem yerle bir ettim
    bunca güzel şeyi
    bugün aynaya bakmaya korkarım görmekten içimdeki boş öfkeyi
    kime sorsam suçlusun er diye öldürdüm içimdeki pis gevezeyi
    bu bir kambur oldu belimde hergün büyüdü ve rezil etti beni
    kaç damla gözyaşına sebep olmuşum içi boşmuşum kalp kırıp durmuşum
    sen sustukça ben inadına konuşmuşum
    belkide kendime yenilmeye korkmuşum
    büyüdüm derken ben yokmuşum
    yüreğini sofram yapıp yutmuşum
    susmak varken esmek yel gibi
    durmak varken gitmek el gibi, gitmek el gibi…

    Yaşamda Pek Çok Hatam Oldu Elbet.
    Kim Bilir Kaç Kalp Kırdım Fesata Niyet
    Eğer Seni Üzdüysen Nolur Affet
    Affetmezsen Günahımı Sırtlarım elbet..