• 03-03-2010, 14:37:37
    #1
    Merhabalar,


    Benim kız arkadaşım ile konuşa bilcem konu lazım ne varsa konuştum tlf ile msn, yüz yüze ne tür şeyler konula biliriz artık boş boş duruyoruz.

    Yardımlarınıza ihtiyacım var.
  • 03-03-2010, 14:42:38
    #2
    Evet cogumuzun sorunu bu sanirim
    Hocam iltifat edin.Onu ne kadar cok sevdiginizi soyleyin.Kadinlar sevildiklerini duymak ister.
    Havadan,sudan konusaLim diyin.Her turlu seyden konu acabilirsiniz.
  • 03-03-2010, 14:49:48
    #3
    Sıcak sohbet etmiyormusun saatlerce edebilirsin
  • 03-03-2010, 15:01:33
    #4
    Balyoz Darbe Planı
  • 03-03-2010, 15:03:17
    #5
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıcak sohbet etmiyormusun saatlerce edebilirsin
    abarttın..

    anarschi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Balyoz Darbe Planı
    kopardın
  • 03-03-2010, 15:03:26
    #6
    anarschi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Balyoz Darbe Planı
    allah seni,ne yaptın kanka sen yaa hala gülüyorum
  • 03-03-2010, 15:07:18
    #7
    anarschi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Balyoz Darbe Planı
    Beyazıt Kölemen Sen bu işi biliyon haa
  • 03-03-2010, 15:15:30
    #8
    bende tıkanıyordum bazen 1 önceki günün dedikodusunu yaparak geçirin gününüzü
  • 03-03-2010, 15:28:39
    #9
    Ya konuşmadımız hiç bir şey kalmadı nerde ise.

    Sıcak sohbet etmiyoruz.

    Darbe marbe biraz ağır gelir.