• 03-03-2010, 22:45:31
    #10
    hocam aynen sizler gibi düşünüyorum haklısınız zaten mesajımda kapalı, düşündüğümü tam olarak açıklamadım yani. elbette kediler köpekler doğal ortamından kopartıldı ve evcilleştirildi. tüm insanlık doğal hayatı bozmakla suçlu.

    Benim asıl böyle yazmamın sebebi ayda 800 1000 tl sadece kedisine köpeğine veren insanlar var benim tepkim bunlara. yoksa ben de bahçemdeki kediye elimden geldiğince yiyecek ihtiyacını karşılıyorum. Bakıyorum da yüzlerce dolarlık kedi mamaları satılıyor. işte ben bunlara sitem ediyorum. Bu kişilere deseniz ki "800 lira her ay kedine harcıyorsun, 100 lira da şu gariban aç insanlara bağışlasan... hemen dedikleri sanane be kardeşim para benim param istediğimi yaparım falan.

    Bakın ben kediye köpeğe 500 800 lira harcayanlara kızmıyorum, ayda 100 lira kadar da yardıma muhtaç insanlara verse en hayırlı insan odur, onlara laf atanın da alnı karışlanır.

    bir hayvan beslemek ile bir hayvanı kral ilan etmek ayrı şeyler...
  • 03-03-2010, 22:50:00
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Scarab adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam aynen sizler gibi düşünüyorum haklısınız zaten mesajımda kapalı, düşündüğümü tam olarak açıklamadım yani. elbette kediler köpekler doğal ortamından kopartıldı ve evcilleştirildi. tüm insanlık doğal hayatı bozmakla suçlu.

    Benim asıl böyle yazmamın sebebi ayda 800 1000 tl sadece kedisine köpeğine veren insanlar var benim tepkim bunlara. yoksa ben de bahçemdeki kediye elimden geldiğince yiyecek ihtiyacını karşılıyorum. Bakıyorum da yüzlerce dolarlık kedi mamaları satılıyor. işte ben bunlara sitem ediyorum. Bu kişilere deseniz ki "800 lira her ay kedine harcıyorsun, 100 lira da şu gariban aç insanlara bağışlasan... hemen dedikleri sanane be kardeşim para benim param istediğimi yaparım falan.

    Bakın ben kediye köpeğe 500 800 lira harcayanlara kızmıyorum, ayda 100 lira kadar da yardıma muhtaç insanlara verse en hayırlı insan odur, onlara laf atanın da alnı karışlanır.

    bir hayvan beslemek ile bir hayvanı kral ilan etmek ayrı şeyler...
    evet hayvan sever insan ayrı bir de hayran sever görünen kokoşlar ayrı
    köpeğin saçı : 100 tl
    kılı kırpılkması : 100 tl
    mamasının paktei : 300 tl
    altın tasması : 1000 tl
    kıyafeti : 1000 tl

    boyle ınsanlar çok
    sırf hava hava hava. Allah onları helak etsin ki bu sözde hayvan severler sokakta aç hayvan gorduklerınde sıcak bır el uzatıp sevmekten, guleryuz gostermekten acız oluyor.
    haklısınız.