• 26-02-2010, 18:37:14
    #1
    gerek kalmadı
  • 28-02-2010, 20:07:38
    #2




    En alt kisimda sil var
  • 28-02-2010, 20:16:25
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bu uygulama yerıne kendı reklamımızı koyabiliyomuyuz öyle bişey duymuştum?

    olursa bi adtech koyarım :P