Facebook'daki Uygulamalarımızı (Application) Nasıl Sileriz? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Facebook'daki Uygulamalarımızı (Application) Nasıl Sileriz?
2
●
612
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Facebook'daki Uygulamalarımızı (Application) Nasıl Sileriz?
26-02-2010, 18:37:14
#1
sSserkan
gerek kalmadı
28-02-2010, 20:07:38
#2
MuGi
En alt kisimda sil var
28-02-2010, 20:16:25
#3
Batuhan1
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bu uygulama yerıne kendı reklamımızı koyabiliyomuyuz öyle bişey duymuştum?
olursa bi adtech koyarım :P
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler