• 23-02-2010, 21:32:15
    #1
    merhaba arkadaşlar
    seviğiniz bir işimi yaparsınız (fakat bilgi seviyesi düşecek)
    can sıkıcı bir işimi yapardınız(fakat bilgi seviyeniz arttıracak)

    konu pek fazla açmak istemedim acaba siz neyi tercih ederdiniz ?
  • 23-02-2010, 21:35:50
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hayat o kadar da uzun değil önemli olan yaptığımız bütün işlerden zevk almak.İşinizi severek yaparsanız hem daha verimli olursunuz hem de siz mutlu olursunuz zaten ileride bilgi birikimi de ilgiye dayalı olarak artacaktır.
  • 23-02-2010, 21:35:59
    #3
    parası çok olanı
  • 24-02-2010, 02:38:02
    #4
    Tabiki sevdiğim iş. Ama ister istemezde bilgi seviyen artar. Bilgi seviyenin armayacağı, hep yerinde sayacak birşeyden zaten zevk alamazsın.
  • 24-02-2010, 02:56:15
    #5
    Kesinlikle Sevdiğin işi yapmalısın,Zaten severek,zevk alarak yaparsan,Çok iyi yerlere gelirsin.
  • 24-02-2010, 09:39:22
    #6
    seviğiniz bir işimi yaparsınız (fakat bilgi seviyesi düşecek) anı yaşa
  • 24-02-2010, 11:33:00
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Sevdiğin iş daha mantıklı gibi. Tabi bakmakta olduğun ailen felan varsa önceliği para alır. Para konusunda sıkıntı yoksa sevdiğin işi yaparsan hem başarılı olursun hemde mutlu olursun.