Hayko Cepkin - Yol Gözümü Dağlıyor - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hayko Cepkin - Yol Gözümü Dağlıyor
13
●
1.718
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Hayko Cepkin - Yol Gözümü Dağlıyor
1
2
17-02-2010, 17:39:05
#1
KemalEksioglu
Yeni imajı ve yeni albümü ile Hayko Cepkin ilk klibini Yol Gözümü Dağlıyor adlı parçaya çekti.
Klibi izlemek için:
http://www.haykotube.com/video/431/
17-02-2010, 18:00:58
#2
Malayutak
Üyeliği durduruldu
4. albüm içinde 2-3 sene bekliycez galiba bu arada bu albüm mükemmel
17-02-2010, 22:36:58
#3
Line
Acayip bi tarzı var , hoşuma gitmiyor gitmediği gibi itiyo bence kendinden.Dinleyenlere hayırlı dinletiler
Dumana devam.
17-02-2010, 23:48:30
#4
enTURK_Baho
Klipte, parçada çok iyi. Albüme de son 1 hafta hadi hayırlısı
18-02-2010, 01:27:33
#5
PaSaSa
güzel olmuş gerçekten
18-02-2010, 13:07:27
#6
Cycl0ne
oo mükemmelmiş..
18-02-2010, 22:01:11
#7
KemalEksioglu
Lansman konserine gelecek olan var mı forumdan ?
18-02-2010, 22:36:14
#8
garintsi
Üyeliği durduruldu
HaykoTube adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Lansman konserine gelecek olan var mı forumdan ?
Şu an Erzurum'da olmasaydım kesinlikle gelirdim fakat maalesef gelemeyeceğim
18-02-2010, 22:56:48
#9
Ertn
HaykoTube adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Lansman konserine gelecek olan var mı forumdan ?
bursa'ya gelirse giderim.malum geçen sene snde gelmiştin suaredeki konsere bu senede bekleriz .bursa fan'dan arkadaşlar var burak felan tanıyorsundur zaten.ama almıcaklar diye ben zorlamamıştım hiç
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler