• 17-02-2010, 17:39:05
    #1
    Yeni imajı ve yeni albümü ile Hayko Cepkin ilk klibini Yol Gözümü Dağlıyor adlı parçaya çekti.



  • 17-02-2010, 18:00:58
    #2
    Üyeliği durduruldu
    4. albüm içinde 2-3 sene bekliycez galiba bu arada bu albüm mükemmel
  • 17-02-2010, 22:36:58
    #3
    Acayip bi tarzı var , hoşuma gitmiyor gitmediği gibi itiyo bence kendinden.Dinleyenlere hayırlı dinletiler

    Dumana devam.
  • 17-02-2010, 23:48:30
    #4
    Klipte, parçada çok iyi. Albüme de son 1 hafta hadi hayırlısı
  • 18-02-2010, 01:27:33
    #5
    güzel olmuş gerçekten
  • 18-02-2010, 13:07:27
    #6
    oo mükemmelmiş..
  • 18-02-2010, 22:01:11
    #7
    Lansman konserine gelecek olan var mı forumdan ?
  • 18-02-2010, 22:36:14
    #8
    Üyeliği durduruldu
    HaykoTube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lansman konserine gelecek olan var mı forumdan ?
    Şu an Erzurum'da olmasaydım kesinlikle gelirdim fakat maalesef gelemeyeceğim
  • 18-02-2010, 22:56:48
    #9
    HaykoTube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lansman konserine gelecek olan var mı forumdan ?
    bursa'ya gelirse giderim.malum geçen sene snde gelmiştin suaredeki konsere bu senede bekleriz .bursa fan'dan arkadaşlar var burak felan tanıyorsundur zaten.ama almıcaklar diye ben zorlamamıştım hiç