FishVille'de böyle balığınız oldu mu ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
FishVille'de böyle balığınız oldu mu ?
20
●
2.017
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
FishVille'de böyle balığınız oldu mu ?
1
2
3
07-02-2010, 19:10:23
#1
timm_
Üyeliği durduruldu
Facebook'ta FishVille oynayanlar için ekliyorum.. Böyle balığınız oldu mu ?
07-02-2010, 19:46:04
#2
alwaysleading
bu 10 dolarlık balıktan değil mi? 15 günde büyüyor hatta
07-02-2010, 21:04:40
#3
timm_
Üyeliği durduruldu
Evet ondan ben doping yaptım, 2 günde 2 yaş büyüdü..
07-02-2010, 21:25:37
#4
korkufan
balina yavrusu gibi
07-02-2010, 21:46:57
#5
timm_
Üyeliği durduruldu
40k altın, 6k xp veriyor..
07-02-2010, 21:55:32
#6
Line
Haiti destek balıgımıdır nedir
07-02-2010, 22:29:37
#7
alwaysleading
timm_ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Evet ondan ben doping yaptım, 2 günde 2 yaş büyüdü..
dopingi nasıl yapıyorsun
07-02-2010, 22:39:09
#8
TaGo
Yaa sand dolar yok ki alalım şöyle güzel balıklar.
07-02-2010, 23:23:24
#9
BuRacK
Üyeliği durduruldu
Oyunu ilk defa duyuyorum.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler