FishVille'de böyle balığınız oldu mu ? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
FishVille'de böyle balığınız oldu mu ?
20
●
2.017
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
FishVille'de böyle balığınız oldu mu ?
1
2
3
08-02-2010, 22:06:09
#19
CND
TaGo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
al ülen 2 çupra, 1 pisi, o kare kare beyaz olanlarda mürekkep balığı (arşivde buldum balıkları ben yakalamıştım, ben pişirmiştim denk gelirsek bir gün alasını pişiririz tekirdağ senden ama)
Hey yafrum be
eline sağlık tagocum
09-02-2010, 11:23:57
#20
CrakMaster
Üyeliği durduruldu
Balığın adına bak Damızlık
Az daha büyürse akvaryumdan taşacak
Sen en iyisi denize felan sal bunu
09-02-2010, 15:09:10
#21
timm_
Üyeliği durduruldu
İstanbul'daki büyük akvaryumdan istediler, oraya gönderiyorum.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler