• 06-02-2010, 21:10:17
    #1
    Fazla konuşmayacagım altaki video hakkında yorumlarınızı almak istedim sadece


    http://www.dailymotion.com/video/x50...i-toplant_news
  • 06-02-2010, 21:20:29
    #2
    kanal 7 spikeri galiba o konuşan.
    eğer videoda spiker konuşmazsa daha ıyı olurdu biz gerizekalı degılız her lafı anlatıyor hatta farklı yerlre çekıyor.

    bu bayanların düşüncelerinin videoda söylediklerinin bazılarına katılıyorum . ama ezan ve Kur an hakkında dediklerini tam anlamadım . o konusmaların altında asıl ne var şuan gordugum kadarıyla yanlış konuşmuşlar

    -rep alsam dahi ;

    Türbana karşıyım Başörtüsüne asla .
    ailemde başörtülü akrabalarım var bugune kadar hiçbir sıkıntı çekmedi kendileri.
    Türban =siyasi bir kılıftır
    Baş Örtüsü = Türk ananelerinde yer alan saç kapama eğlemini gerçekleştirmeye yarayan bir kılıf..
  • 06-02-2010, 23:15:00
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Ezan sesinden kurandan rahatsiz oluyormus hanim efendi.. vay vay vay..

    Neyse yazmayayim daha allaha havale ettim..
  • 06-02-2010, 23:30:41
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Aşağılık demek istiyorum.
  • 07-02-2010, 17:59:22
    #5
    Leavemealone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ezan sesinden kurandan rahatsiz oluyormus hanim efendi.. vay vay vay..

    Neyse yazmayayim daha allaha havale ettim..
    infratime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşağılık demek istiyorum.
    bu işin dünyevi tarafı olduğu gibi öbür tarafıda var ama her zihniyeti bunu düşünemiyor malesef
  • 07-02-2010, 18:07:32
    #6
    Allah size ölüm nasip etmesin.kediler köpekler gibi yaşayaıp ölmeyesiniz ve çekesiniz.Bu yıllanmış kaşarlar dışındaAntalya belediye başkanının yaptığına dediğine bakın birde

    http://www.haber7.com/haber/20100207...-kiyasladi.php
  • 07-02-2010, 18:08:31
    #7
    Üyeliği durduruldu
    benim babam ilkokul mezunu ama bunlar kadar cahil değil
  • 07-02-2010, 18:09:15
    #8
    Çok önceden izlemiştim. Şerefsizin önde gideni bunlar yatıcak mezarları yok .
  • 07-02-2010, 18:17:22
    #9
    Misafir
    Bu tip olayları hiçbirşekilde tavsip etmek mümkün değil.Hatta insan ağzına geleni söylemek istiyor.Ancak bugün bu tip konulara izin verince yarın başka konularada izin vermek gerekiyor yazılan yorumların sınırları aşabiliyor ve üyeler birbirlerine dahi girebiliyor.Forum konseptine çok uzak olan bu (dini ve ideolojik) tip konuların forumda bulunmasını doğru bulmuyoruz.Anlayışınız için teşekkürler.