Youtube'ye girebiliyor musunuz? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Youtube'ye girebiliyor musunuz?
35
●
3.003
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Youtube'ye girebiliyor musunuz?
1
2
3
4
03-02-2010, 19:29:32
#1
dergos
Arkadaşlar az önce denedim pc de youtube jacker kurulu. Sayfa görüntülenemiyor çıktı . Siz girebiliyo musunuz?
03-02-2010, 19:31:59
#2
ByMsKN
sorun yok youtube açık.
03-02-2010, 19:32:32
#3
Rios
girmiyor bende
03-02-2010, 19:36:19
#4
OfisTech
Üyeliği durduruldu
bendede girilmiyor.
03-02-2010, 19:46:44
#5
dergos
ByMsKN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sorun yok youtube açık.
Şimdi sorun bizde mi sizde mi anlamadım
03-02-2010, 19:51:21
#6
alwaysleading
sadece ktunnel'den girebiliyorum. sorun var sanırım.
03-02-2010, 19:58:45
#7
triposi
Bende de jacker var bende giremedim.
03-02-2010, 20:03:48
#8
webzegs
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Open DNS ile sorunsuzca girdim
03-02-2010, 20:10:12
#9
ByMsKN
bende gidiyor.Dnsler ile oynadım ama söylemeyi unutmuşum
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler