• 03-02-2010, 18:12:26
    #1
    Merhaba Yurt dışını Telefonla arayabilicek ? doman firmasıyla görüşücek biri ? ücreti neyse vericem
  • 03-02-2010, 18:14:43
    #2
    Üyeliği durduruldu
    İyi ingilizce konuşabiliyorum fakat telefonum yurtdışı aramalarına kapalı olduğundan arayamam. İstersen onlara söylemek istediklerini yaz ben ingilizceye çevireyim.
  • 03-02-2010, 18:16:27
    #3
    garintsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi ingilizce konuşabiliyorum fakat telefonum yurtdışı aramalarına kapalı olduğundan arayamam. İstersen onlara söylemek istediklerini yaz ben ingilizceye çevireyim.
    sözlükle çeviriyorum zatende telefonla görüşmek gerek
  • 03-02-2010, 18:24:28
    #4
    Konu nedir ? Ona göre
  • 03-02-2010, 18:26:07
    #5
    AtomaniA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu nedir ? Ona göre
    domain tranferi
  • 03-02-2010, 18:28:34
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Yardımcı olabilirim hangi ülke ?
  • 03-02-2010, 18:45:11
    #7
    çok acil lazım beyler :S