• 01-02-2010, 17:42:34
    #1
    Dünden beri ne mozilla'ya ne de addons bölümüne giremiyorum, problem bende mi ? Yoksa aynı problemi yaşayanlar var mı ?

    https://addons.mozilla.org
    www.mozilla-europe.org/tr/firefox/
  • 01-02-2010, 17:43:06
    #2
    evet giriliyor
  • 01-02-2010, 17:45:06
    #3
    Ben niye giremiyorum ya. Sayfa görüntülenemiyor diyo.
  • 01-02-2010, 18:02:39
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Keza bende giremiyorum. Proxy ile denedim giriliyor..
  • 01-02-2010, 18:06:09
    #5
    Dünden bu yana bende giriş yapamıyorum.

    TTNET ' temi sorun var acaba?
  • 01-02-2010, 18:09:08
    #6
    benim ipler 8.8.8.8 ve 8.8.4.4 sanırım ondan girdim bende
  • 01-02-2010, 18:11:42
    #7
    Ben de giriş yapamadım.
  • 01-02-2010, 18:25:05
    #8
    Bendede girmedi indirmek için gircektim. Girmedi.
  • 01-02-2010, 18:27:02
    #9
    Vay anasını ya...