• 01-02-2010, 17:25:55
    #10
    Üyeliği durduruldu
    okulunuzun sitesinden bir alıntı ;

    Başarısız öğrenciler
    Madde 28 — Genel not ortalaması 2.00' nin altında olan öğrencilerden dönem not ortalaması iki yarıyıl üst üste 1.80’in altında olan öğrenciler başarısız öğrencilerdir.
    Başarısız durumda olan bu öğrenciler, genel not ortalamalarını 2.00’ye yükseltebilmek için, alt yarıyıllardan daha önce almadıkları ve öncelikle (FF), (FD), (DS) veya (YS) aldıkları dersleri, bunlara ek olarak, danışmanının da görüşü doğrultusunda (DC) veya (DD) aldıkları derslerden öncelikle (DD) aldıkları dersler olmak üzere seçecekleri dersleri tekrarlar. Söz konusu öğrenciler, genel not ortalaması 2.00’ye çıkıncaya kadar üst yarıyıllardan ders alamaz. Bu süreler toplam öğrenim süresinden sayılır.
  • 01-02-2010, 22:55:41
    #11
    gezgin20 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    okulunuzun sitesinden bir alıntı ;

    Başarısız öğrenciler
    Madde 28 — Genel not ortalaması 2.00' nin altında olan öğrencilerden dönem not ortalaması iki yarıyıl üst üste 1.80’in altında olan öğrenciler başarısız öğrencilerdir.
    Başarısız durumda olan bu öğrenciler, genel not ortalamalarını 2.00’ye yükseltebilmek için, alt yarıyıllardan daha önce almadıkları ve öncelikle (FF), (FD), (DS) veya (YS) aldıkları dersleri, bunlara ek olarak, danışmanının da görüşü doğrultusunda (DC) veya (DD) aldıkları derslerden öncelikle (DD) aldıkları dersler olmak üzere seçecekleri dersleri tekrarlar. Söz konusu öğrenciler, genel not ortalaması 2.00’ye çıkıncaya kadar üst yarıyıllardan ders alamaz. Bu süreler toplam öğrenim süresinden sayılır.

    sanırım bu maddeler 4 yarıyıl yani diploma almak için geçerli olanlar : (
  • 01-02-2010, 23:16:33
    #12
    Üyeliği durduruldu
    sncr_1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanırım bu maddeler 4 yarıyıl yani diploma almak için geçerli olanlar : (
    tüm maddelerin oldugu word belgesini üniversitenizin sitesinden indirmiştim.
    ama iş yerindeki laptopta kaldı. yarın yollarım word belgesini kardeş.