okulunuzun sitesinden bir alıntı ;
Başarısız öğrenciler
Madde 28 — Genel not ortalaması 2.00' nin altında olan öğrencilerden dönem not ortalaması iki yarıyıl üst üste 1.80’in altında olan öğrenciler başarısız öğrencilerdir.
Başarısız durumda olan bu öğrenciler, genel not ortalamalarını 2.00’ye yükseltebilmek için, alt yarıyıllardan daha önce almadıkları ve öncelikle (FF), (FD), (DS) veya (YS) aldıkları dersleri, bunlara ek olarak, danışmanının da görüşü doğrultusunda (DC) veya (DD) aldıkları derslerden öncelikle (DD) aldıkları dersler olmak üzere seçecekleri dersleri tekrarlar. Söz konusu öğrenciler, genel not ortalaması 2.00’ye çıkıncaya kadar üst yarıyıllardan ders alamaz. Bu süreler toplam öğrenim süresinden sayılır.
sanırım bu maddeler 4 yarıyıl yani diploma almak için geçerli olanlar : (