• 30-01-2010, 22:11:00
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar ;

    Nevsehir 'in en çok işleyen merkezlerinden birine güzel bir platform kurmak istiyorum.Domaini aldım ve google de ilgili kelimelerde 1.sırada çıkmamı sağladım.Zor olmadı gerçi

    Site adresi ;

    www.cekirdekcilerishani.com

    Şimdi bana bu projemde destek olabilecek çevresi geniş olan yardımcı olabilecek sonradan caymayacak bir kişi lazım.Eğer siteden gelir elde edilirse ki güzel bi mebla çıkar bu siteden , Nevşehir 'i bilen bir kişi anlar bu dediğimi.En az 50 Dükkan var içerisinde bu iş hanının.

    Bana bu konu altından ulaşabilirsiniz.

    Teşekkürler şimdiden

    hayırlı akşamlar...
  • 30-01-2010, 22:46:19
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ben varım ama bu işe kalkışmam bence sende kalkışma
  • 30-01-2010, 23:14:13
    #3
    Üyeliği durduruldu
    neden kalkışmayayım hocam ? özelden bildirirsen sevinirim.
  • 31-01-2010, 11:37:27
    #4
    Üyeliği durduruldu
    kardeşim anladıgım kadarıyla , sen bu siteye reklam alacaksın dükkanlardan.
    Çoğu telefoncu işhanının.
    Ama derim ki Git bi görüş 1-2 dükkanla . ben zannetmiyorum sana reklam için ücret ödeyeceklerini.Ben Nevşehir'de yaşıyorum.Sorularına cevap veririm profilde msn adresim var
  • 31-01-2010, 15:17:11
    #5
    Nevşehir'de reklam olayı çok zor Ki bide olayı sadece bir işhanı ile sınırlandırınca çok çok zor..
  • 31-01-2010, 15:54:24
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Başlığı okuyunca aha adam topluyolar birine dalacaklar dediydim
    Başarılar ne diyim..
  • 31-01-2010, 17:41:10
    #7
    Üyeliği durduruldu
    bycapslock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nevşehir'de reklam olayı çok zor Ki bide olayı sadece bir işhanı ile sınırlandırınca çok çok zor..
    haklı
  • 31-01-2010, 19:48:16
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Açıldıktan sonraki 1 sene boyunca gelir ile ilgili uğraşım olmayacaktır.Sadece isteyenlerle reklam vb. anlaşmalar yaparım.Her dükkanda bilgisayar ve internet var, online sayısı fazla olur vb... bir kaç tane daha aklımda olan şey var.Konuşacağımız dükkanlar var , müsait olduğumda görüşeceğim.

    Teşekkürler hepinize ilginiz için.