• 03-06-2007, 04:47:00
    #37
    ne gerek var çin malı olmayan bir scooter alın bnm gibi hayatınızı yaşayın
    1 ahfta oldu alalı 680 KM yapmışım
  • 03-06-2007, 08:09:52
    #38
    rainmaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne gerek var çin malı olmayan bir scooter alın bnm gibi hayatınızı yaşayın
    1 ahfta oldu alalı 680 KM yapmışım
    nemarka aldın sen?
  • 03-06-2007, 08:24:37
    #39
    yenikasa CBR 125 im var mutluyum