• 30-01-2010, 16:01:51
    #1
    Vakıfbankta ATMden kendi hesabıma para nasıl yatırırım?

    Şurda bilgi buldum ama şuanda aynı işleyiş devam ediyormu emin değilim: https://www.r10.net/r10-bilgi-arsivi/...t-tablosu.html

    Hiç vakıfbank hesabına ATMden para yatırmış olan varmı?
  • 30-01-2010, 18:12:02
    #2
    ParaBankomat'lardan ücretsiz yatıyor.
  • 30-01-2010, 18:14:20
    #3
    Daha bugun yatırdım.Git bankamatiğe ( ama hepsinde para yatırma özelliği yok 3 tane gezdim ) girişe bas , ardından para yatırma , kira falansa onu seçiyorsun , ardından hesap no , parayı koy , işlemde

    Düzenleme.

    Linke baktım aynı işleyiş