Atatürk bi'20 yıl daha yaşasaydı belki de bu durum da olmazdık.
muhtemelen.
Bende Atatürk'ün bilindiği şekilde öldüğünü sanmıyorum.Aslında bu teori çok ta mantıksız değil. Tarihteki büyük liderlere bakarsanız hepsi suikast sonucu ölmüştür.Suikast dediğiniz illa silahla olmaz..