Evde 2 PC var ne yapayım? Düşüncelerinizi alalım? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Evde 2 PC var ne yapayım? Düşüncelerinizi alalım?
19
●
1.227
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Evde 2 PC var ne yapayım? Düşüncelerinizi alalım?
1
2
3
29-01-2010, 00:52:02
#19
Line
Dursun bi kenarda.Ne zararı var sana
29-01-2010, 03:08:37
#20
DarkRhyme
Üyeliği durduruldu
bizim evde de 5 bilgisayar var biz napalım :)
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler