• 28-01-2010, 00:15:48
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Radyatörün ana borusu buz tutmuş.Buzu nasıl eritebilirim ? Antifiriz koymam gerekiyor.
  • 28-01-2010, 00:45:31
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Sıcak sudan başka ihtimal oldugunu dusunmuyorum hocam.Yada saç kurutma makınası yada ufo tarzı birşeylede destekleyebilirsiniz ısıyı arttırmak ıcın. Bizde de antfriz yoktu bende silecek suyuna elma sıkıp ekledım ve camlarada elma sürdüm iki üç gün önce
  • 28-01-2010, 01:30:35
    #3
    Donmuş boruya sıcak su dökmeniz tehlikeli olabilir.Ama arkadaşında dediği gibi bi ısıtıcı yardımıyla eritebilirsiniz.Erittikten sonrada Antifiriz koyarsanız soğuk havalarda sıkıntı çekmezsiniz.
  • 28-01-2010, 12:17:12
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Sıcak su dökersem motoru kaybedebilirmişim En mantıklı olanı saç kurutma makinesi
  • 28-01-2010, 12:37:38
    #5
    Bir Tekniker Olarak Olaya El Atıyorum

    Alt Hortum Mu Üst Hortum Mu ?

    Hortuma havlu gibi birşey sarıyorsun. sıcak suyu üstüne döküyorsun. bu kadar. bde araban nedir ?
  • 28-01-2010, 12:43:16
    #6
    Üyeliği durduruldu
    BeacHer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir Tekniker Olarak Olaya El Atıyorum

    Alt Hortum Mu Üst Hortum Mu ?

    Hortuma havlu gibi birşey sarıyorsun. sıcak suyu üstüne döküyorsun. bu kadar. bde araban nedir ?
    Alt hortum büyük olan / Albea 2006 model
  • 28-01-2010, 13:56:52
    #7
    ateş yaksanda olur kanımca bu soğuk havada fön makinesi ısıtıcı felan etki etmez.
  • 28-01-2010, 23:44:17
    #8
    Üyeliği durduruldu
    sıcak suyu döktüğünüz anda Boruları ve içini çatlatırsınız sakın oyle bir acemilik yapmayın ama param bol çatlasın değiştiririz diosan ayrı tabiki