Çay Ocağında Çalışan Veya Çay Ocağı Olan
12
●4.992
- 27-01-2010, 00:38:26Üyeliği durdurulduArkadaş öncelikle çayocağı kahve işi vsvs. zor iştir kolay gelsin sana. 8 Yıl kahve ve cayhanede calıstım ben. İlk yılımda senin de anlattığın gibi yaşlı bir ocakbaşı vardı. Adam bana acayip cile cektiriyordu.Kahve sahibi amcam olmasına rağmen. İbre ondan yanaydı.
Fakat sen hakkını kimseye bırakma, patronuna açık açık söyle mesele budur de. Bana inanmıyorsanız da ben işten ayrılıyorum de. Çok acil paraya ihtiyacın yoksa sorunun devamında ayrıl başka iş aramaya bak bence. - 27-01-2010, 00:57:16samimi arkadaşın yokmu bir gününü sana ayırsın. uzakta bi yerde dursun cep telefonuyla kameraya çeksin. Bi taraftanda yazsın kağıda kaç kişi girdi. Akşam olunca işte kaç dediyse sen arkadaşına sor. Doğruysa amenna yanlışsa gerekirse kameradan izletin. Aklıma bu geldi.