• 21-01-2010, 02:59:50
    #1
    Üyeliği durduruldu
    KULLANMADAN ONCE MUTLAKA OKUYUN..


    v7 AÇMADAN ONCE BILGISAYARINIZDAKI ve KnightOnline Klasorunuzdeki Eski Sürüm KoxpTT , Multi Client v.b Koxplara Dahi Hiçbirşey Bırakmayın HEPSINI SILIN..
    (TUM ESKI KoxpTT SURUMLERI DAHIL)

    ve oyuna girmeden
    KnightOnline Klasorunuzdeki Log.Klg dosyasını silin..
    BU ISLEMLER BITTIKTEN SONRA BILGISAYARINIZA RESET ATIN VE KoxpTT v7 NIN TADINA BAKIN

    v7 ile Gelenler

    Oto Ban %1000 Fix


    Download : http://uploaded.to/file/3spfhm

    KULLANIM KILAVUZU :
    OYUNA LAUNCHERDAN GIRIN VE OYUNDAYKEN KoxpTT ACIN!

    Nedir Rogue sekmesine gelen özellikler...

    Czde veya herhangi biryerde Özelliği Aktif EDİP " F " Tusu ile Moba Kitler ve çok uzak olmadığı sürece nereye giderse gitsin siz kime tıklarsanız tıklayın ona vurur ..


    Başkasına tıklayıp Yine " F " Tusuna basarsanız bu sefer ona vurur

    Bir Diğer Özellik ise

    Mob ölmeden diğer moba geçmeme seçeneği
  • 21-01-2010, 03:58:01
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Aynı konuyu başlık değiştirerek açmışsın hemde 6-7 kere !