• 19-01-2010, 20:28:08
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Bu ara finaller var dersden kafa kaldıramaz oldum canım çok sıkıldı finallerden sonra fm 2010 da lig açıp kendimi ödüllendiricem siz neler yapıyorsunuz can sıkıntısını gidermek için ?
  • 19-01-2010, 20:33:59
    #2
    kızlara mesaj
  • 19-01-2010, 20:35:57
    #3
    Benim de 2 hafta finallerim var.Karar verdim Kıbrıs'a gidiyorum finallerden sonra Aha da aldım uçak biletini hayırlı olsun.
  • 19-01-2010, 20:56:10
    #4
    Benimde finaller vizeler falan başlayınca canım cok sıkılıyor,ama finallerden sonra bir tatil planı yaptım kız arkadaşımla beraber ozaman inan birşey düşünmüyorsun üstelik canında sıkılmıyor
  • 19-01-2010, 21:05:20
    #5
    Üyeliği durduruldu
    herkes kız arkadaşıyla plan yapmış ben görüşemiyorum bile doğru düzgün bilgisayar başında can sıkıntısı giderecek şeylerden bahsetmiştim takılacak site,oynanacak oyun,izlenecek film vs.
  • 19-01-2010, 21:14:50
    #6
    Üyeliği durduruldu
    arada bir parmak değiştiririm (yanlış anlaşılmasın: klavyede + telde)
  • 19-01-2010, 21:47:37
    #7
    Fm 08
  • 19-01-2010, 22:13:58
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Bence çok açık bir soru olmuş İnerim markete hem sigara alırım hem bir torba yiyecek içecek birşeyler alırım vakıt öldürürüm. "Dizi özetleri açar izlerim"
  • 19-01-2010, 22:20:46
    #9
    al 6Lı bira yanına acılı ruffles birazda çigdem ohh arada bi kızla mesajlaş bundan güzelimi var