Sigaraya Gene Zam Gelmiş :S - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sigaraya Gene Zam Gelmiş :S
28
●
1.621
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Sigaraya Gene Zam Gelmiş :S
1
2
3
4
12-01-2010, 03:17:44
#28
Juglans
HeartShapedBox adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Valla eve aldım 1 kg tütün sarıp içiyom bayağa sigara çıkıyor,tütünün içine birde çay
karıştırıyom bayağa etkili oluyor daha hesaplı
uehahah demlenmiş çay tadı alabiliyomusun bari
12-01-2010, 03:22:14
#29
ART
(: Dolar yükselcek deyola : )
hala 5.50 bugün aldı arkadaşlar, siz nasıl 7'den aldınız. Belkide buradaki esnafın haberi yoktur.
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler