• 07-01-2010, 21:16:58
    #28
    burak8104 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ama burası türkiye mezar taşını dijital diye çalmasınlar çalıp eve götürürler valla bütün gün ordamı beklicez? zaten bekliyeceğizde tınlamazlar
    Mesela şöle sen öldün senin vasiyetinle bu projeyi gerçekleştircem. Reklam gelirinden ailene veririz fena mı olur
  • 07-01-2010, 21:19:23
    #29
    HaykoTube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesela şöle sen öldün senin vasiyetinle bu projeyi gerçekleştircem. Reklam gelirinden ailene veririz fena mı olur
    artık ölümüz bile para edecek yani adu lt-hac k warex reklam almıyorum ona göre
  • 07-01-2010, 21:20:35
    #30
    burak8104 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    artık ölümüz bile para edecek yani adu lt-hac k warex reklam almıyorum ona göre
    Olur onuda not düşersin vasiyete. Var mı başka ölünce dijital mezar taşı isteyen. Alışveriş bölümüne konu mu açsam
  • 07-01-2010, 23:45:37
    #31
    Zahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Asosyallikten kurtulmanın en iyi yolu, eğlenceli bir kıza/erkeğe aşık olmaktır. Eğer sizde benim gibi aşık olunca daha beter oluyorsanız kesinlikle uzak durun ve hiç düşünmeden sizi buraya alalım.
    Aşık olmak diyorsunda usta.Sabah evden çıkıp akşama kadar karı kız peşindemi koşucaz.Tamam evde oturarakta hatun bulamayızda bu şekilde aramaklada olmaz.Daha önce çok aradık başımıza hep bela aldık.Uzak dursun kendi haline bırakıyorum o işleri artık.
    goodwin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gir bi işe çalış boş boş neden oturuyorsun
    Valla bir süre iş aradım aslında ama biz sana döncez,arıcaz demelerinden bıktım.İş aramıyorum artık.
    Bugün mahalledeki elemanlarla konuştum halısahaya abone olmuşlar cumartesi akşamları bir aktivite çıktı.Şimdi sıra geri kalan 6 günü doldurmakta.
  • 07-01-2010, 23:58:12
    #32
    al mp3'ünü yanına çık yürüyüşe, sonra git sinemaya bir film izle arkadaşın yoksa yanında bile iyi gelir bu sana. yeni arkadaşlar edin playstation oynayın
  • 08-01-2010, 01:29:53
    #33
    sanırım bende asosyalım
  • 08-01-2010, 02:33:33
    #34
    herkes asosyal olamaz keyfini çıkartın
  • 08-01-2010, 02:43:15
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Akşam 19:00 da uyanıp sabah 10 11 gibi yatar oldum Allah sonumuzu hayretsin.