• 05-01-2010, 22:22:48
    #1
    merhaba arkadaşlar sınava girdim açıklanmadı daha heyecan bastı beni

    ilkyardımdan kalmıştım şimdi bakıyorum bazı siteler diyo 22 doğrun olması lazım geçmen için 30 sorudan bazı siteler 21 diyo bazı sitelerde 23 diyo bunu tam bilen yokmu birisi söylemebilirmi acaba bana
  • 05-01-2010, 22:23:34
    #2
    Üyeliği durduruldu
    2 gün sonra açıklanıyor yapma heyacan
    bende bekliyorum.
  • 05-01-2010, 22:30:48
    #3
    Bende ilkyardım dersinden kalmıştım bazı sitelerde 21 soru bazılarında ise 22 soru dogru olmasi gerekiyor diye yaziyor.

    Bu cuma veya pazartesi açıklanicak sanirim.

    26 Aralık ehliyet sınav sonuçları 8-11 ocak tarihleri arasinda yayinlanacaktır.

    http://www.ehliyetsinavsonuclari.com/
  • 05-01-2010, 23:04:02
    #4
    her soru 3.3 ile çarpılır

    Yani

    21 x 3.3 = 69.3 bununla geçme ihtimalin olur
    22 x 3.3 = 72,6 Zaten geçiyosun

    21 Yeterlidir diye düşünüyorum

    http://egitek.meb.gov.tr/Sinavlar/de...2&ID2=1&ID3=23

    buradan bakabilirsin sonuçlara açıklanınca
  • 05-01-2010, 23:28:57
    #5
    Bizde merakla bekliyoruz 21 soru olayını hoca söylemişti sanki 69.5 otomatik 70 oluyor.
  • 06-01-2010, 02:15:34
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Her sınavdan 70 puanı yakalarsan geçersın hocam.