merhaba arkadaşlar sınava girdim açıklanmadı daha heyecan bastı beni
ilkyardımdan kalmıştım şimdi bakıyorum bazı siteler diyo 22 doğrun olması lazım geçmen için 30 sorudan bazı siteler 21 diyo bazı sitelerde 23 diyo bunu tam bilen yokmu birisi söylemebilirmi acaba bana
ehliyet 2009 için lütfen ehliyeti alanlar bakabilirmi
5
●346
- 05-01-2010, 22:30:48Bende ilkyardım dersinden kalmıştım bazı sitelerde 21 soru bazılarında ise 22 soru dogru olmasi gerekiyor diye yaziyor.
Bu cuma veya pazartesi açıklanicak sanirim.
26 Aralık ehliyet sınav sonuçları 8-11 ocak tarihleri arasinda yayinlanacaktır.
http://www.ehliyetsinavsonuclari.com/ - 05-01-2010, 23:04:02her soru 3.3 ile çarpılır
Yani
21 x 3.3 = 69.3 bununla geçme ihtimalin olur
22 x 3.3 = 72,6 Zaten geçiyosun
21 Yeterlidir diye düşünüyorum
http://egitek.meb.gov.tr/Sinavlar/de...2&ID2=1&ID3=23
buradan bakabilirsin sonuçlara açıklanınca
