10,000 SMS hakkım var hala kontörümü yiyor - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
10,000 SMS hakkım var hala kontörümü yiyor
9
●
1.128
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
10,000 SMS hakkım var hala kontörümü yiyor
1
2
31-12-2009, 23:16:17
#10
gezgin20
Üyeliği durduruldu
10000 msj hakkı mı varmış ya cok cahil kalmışız
hangi operatör o ??
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler