Kurtlar Vadisi Pusu Bu Hafta Yok mu ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kurtlar Vadisi Pusu Bu Hafta Yok mu ?
3
●
1.258
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Kurtlar Vadisi Pusu Bu Hafta Yok mu ?
30-12-2009, 18:36:39
#1
islam
Arkadaşlar, Normalde Çarşamba Sabahı Yazete.com Fragmanı Yayınlardı.Ama Bu Hafta Yayınlanmadı.Acaba Bu Hafta KVP Yok mu ?
Edit
:
Kurtlar Vadisi Topiği
ni Sonradan Gördüm, Bu Hafta Malesef Yokmuş
30-12-2009, 20:12:22
#2
Deae
Misafir
https://www.r10.net/off-topic/465469-...topigi-86.html
30-12-2009, 20:56:12
#3
demreli
Üyeliği durduruldu
Yoktur heralde.Bir hafta yayımlamamak için bahane arıyorlar.Bayram olur yeni bölüm olmaz...
30-12-2009, 20:56:54
#4
elmanderr
Üyeliği durduruldu
Bu Hafta Vadi Yok.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler