• 26-12-2009, 14:36:08
    #1
    merhaba arkadaslar...

    Gecen arkadasımla bırlıkte hayatımızın hatasını yaptık ve zeka kupu aldık hay almaz olaydık...

    Saatlerce ugrastık ugrasıyoruz ama cozemıyoruz..

    Bunun yontemını bılen var mı acaba ?

    Algorıtması olmalı mutlak yanı ne bıleyım 2 defa saga 1 sola gıbı..

    Yoksa kafayı yedırtecek bır sey..
  • 26-12-2009, 16:07:29
    #2
    Youtube'de bu konu hakkında videolar var. Kısım kısım.
    Birinci Kısım:
    http://www.youtube.com/watch?v=2BehyXiPBNk

    İkinci Kısım:
    http://www.youtube.com/watch?v=3nMakZCu2Jc

    Üçüncü Kısım:
    http://www.youtube.com/watch?v=_QVkHXHbd44
  • 26-12-2009, 16:15:45
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Zeka küpü takıntı yapıyor demedi deme
  • 26-12-2009, 16:37:11
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    DiyarBlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zeka küpü takıntı yapıyor demedi deme
    bndede aynen
  • 26-12-2009, 16:59:08
    #5
    Bi' ara aldım, 1-2 saat uğraşıp yapamamıştım. Sonra gece uyuduğumda rüyamda yapmıştım, ama uyandığımda da nasıl yaptığımı hatırlayamadım maalesef