• 20-12-2009, 19:06:47
    #10
    süpürrrrr yerde buzlu zeminde bişi yuvarlıyorlar süpürüyorlar yeri kayıyor o zımbırtı

    Yabancı kanallarda izliyorduk genellikle orta yaş ve üzeri oynuyordu
  • 20-12-2009, 19:11:48
    #11
    Baska öneriler lazım amerikan sporlarının neredeyse hepsi var bizde
  • 20-12-2009, 19:15:39
    #12
    Beyzbol.
  • 20-12-2009, 19:17:47
    #13
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    süpürrrrr yerde buzlu zeminde bişi yuvarlıyorlar süpürüyorlar yeri kayıyor o zımbırtı

    Yabancı kanallarda izliyorduk genellikle orta yaş ve üzeri oynuyordu
    Buz hokeyi http://www.tbhf.org.tr/index2.asp
  • 20-12-2009, 19:20:30
    #14
    Curling.
  • 20-12-2009, 19:32:06
    #15
    Hocam sanırım fransız Curling, bizim buz hokeyi oluyor ?
  • 20-12-2009, 20:16:03
    #16
    clupmania adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sanırım fransız Curling, bizim buz hokeyi oluyor ?
    curling ve buz hokeyi farklı olması lazım (benzerliği ikisinin de buz'un üstünde oynanması)
  • 20-12-2009, 20:28:16
    #17
    Curling çok farklı birşey Ayrıca Fransa'da oynandığını zannetmiyorum, bir Amerikan sporu olur kendileri. Vikipedi Körling diyor Türkçe'sine...
    http://tr.wikipedia.org/wiki/K%C3%B6rling
  • 20-12-2009, 20:36:52
    #18
    Cricket
    Rugby
    Ski Jumping
    Bobsleigh
    Skeleton
    Luge

    Benim bildiğim bunlar Türkiye'de yok. En azından bir kısmı 2011 kış oyunlarına kadar yok.