• 12-12-2009, 13:34:43
    #10
    ben böyle bir siteye tc kimlik nomu verecek kadar daha güven hisstemedim
  • 12-12-2009, 13:34:56
    #11
    Tasarım kaliteli bir tasarım ancak bir oyun sitesine çok yakışır, bir iddaa sitesine pek oturmamış gibi tasarım.

    İnternetten pek keyif vermiyor iddaa, gidiceksin bayiden maçlara bakarken bir yanında gazeteden varken oynayacaksın (:
  • 12-12-2009, 13:37:39
    #12
    Cenk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tasarım kaliteli bir tasarım ancak bir oyun sitesine çok yakışır, bir iddaa sitesine pek oturmamış gibi tasarım.

    İnternetten pek keyif vermiyor iddaa, gidiceksin bayiden maçlara bakarken bir yanında gazeteden varken oynayacaksın (:
    bende tam aksine internetten daha zevk alıyorum
  • 12-12-2009, 13:40:44
    #13
    işlem masrafı alıyorlar sanırım. 1 liralık yaptık. misliden devam..
  • 12-12-2009, 13:47:40
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Gitgide iddaa siteleri artmaya başladı hadi bakalım
  • 12-12-2009, 13:47:54
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Üye oldum yaptım hemen kupon
  • 12-12-2009, 13:54:54
    #16
    bende yaptım bakalım sergen yalçının kuponları falan da varmış.
  • 12-12-2009, 13:59:22
    #17
    pek hoşuma gitmedi diğerleri yanında arkadaşların dediği gibi flash oyun sitesi gibi duruyor
  • 12-12-2009, 14:00:02
    #18
    iRC
    Üyeliği durduruldu
    Tasarım güzel olmasına güzel fakat maskotlar felan resmen oyun sitesi için yapılmış gibi durmuş. Şuan düşünmüyorum ama ilerde oynayabilirim.