• 09-12-2009, 11:59:07
    #1
    Merhaba arkadaşlar,
    Ayın 12 sinde askere gidiyorum asker paralarını gönderin.

    İş bank,HSbc,yapı kredi,ziraat havale,
    EFT
    Paypal

    Kabul edilir :=)

    HV. K. ER EĞT. TUG. K.LIĞI KÜTAHYA
  • 09-12-2009, 12:02:50
    #2
    Dost var, düşman var . Siz olmasanız kim koruyacak bizi =)

    Yolun açık olsun dostum. Allaha emanet ol
  • 09-12-2009, 12:03:06
    #3
    Hadi hayırlısı olsun kardeşim. kaça kaç gidiyorsun ve nereye ?
  • 09-12-2009, 12:04:43
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı teskereler.

    Vatan size emanet.
  • 09-12-2009, 12:05:44
    #5
    Vatan sana kızlar bana emanet
  • 09-12-2009, 12:10:06
    #6
    12 aralık ta teslim olacagım.
    Kısa dönem gidiyorum %90 Bu gece 12 gibi nereye gidecegim belli olacak.
  • 09-12-2009, 12:11:36
    #7
    Demek poşet olarak yapacan askerliği Kısa dönem yapacaksan rahat geçer askerliğin
  • 09-12-2009, 12:14:59
    #8
    Üyeliği durduruldu
    ben de ayın 12sinde gidiyorum. nere çıktığını yazarsın. hayırlı teskereler.
  • 09-12-2009, 12:17:35
    #9
    bende gidiyorum ayın 12sinde ordayım kısmet olursa açıklansa da kurtulsak artık nereye gitceğimiz