Arkadaşlar balkonuma asaçağım şehitler için açmıştım ( 7 tane şehit verdik. )
Ama kücük fazla gözükmüyor.
Lütfen bu konuda bana yardımcı olacak elinde fazladan büyük bayragı olan varsa bana verebilirmi hediye edebilirmi ?