• 06-12-2009, 11:27:47
    #1
    Merhaba arkadaşlar dün Yetenek Sizsiniz izlerken gözüme çarptı. Tüm seyircilerin ayakta alkışladığı bu çocugu bende çok begendim.küçük yaşta org çalması gerçekten çok büyük bir yetenk buyrun yorum sizin...


    http://maryab.net/yetenek-sizsiniz-k...ist-yunus.html
  • 06-12-2009, 11:28:54
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bende bayıldım bu çocuğa süper
  • 06-12-2009, 11:34:37
    #3
    Üyeliği durduruldu
    dün bende rastgele gezerken gördüm en son roman havası söylerken orgtan hazır müzik koydu pek kendi çalıyormuş gibi durmuyordu.
    Sesi güzel ama
  • 06-12-2009, 11:43:13
    #4
    batinduz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dün bende rastgele gezerken gördüm en son roman havası söylerken orgtan hazır müzik koydu pek kendi çalıyormuş gibi durmuyordu.
    Sesi güzel ama

    8 yaşında olmasına ragmen yine de güzel
  • 06-12-2009, 12:31:22
    #5
    süper ya
  • 06-12-2009, 12:33:12
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Benimde dün gece gözüme çarptı ileride iyi noktalara gelebilir.
  • 06-12-2009, 14:01:46
    #7
    DiyarBlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimde dün gece gözüme çarptı ileride iyi noktalara gelebilir.
    ewt küçük yaşta olmasına ragmen şimdi bile güzel çalıyo
  • 06-12-2009, 14:03:05
    #8
    SmokyHaze adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ewt küçük yaşta olmasına ragmen şimdi bile güzel çalıyo
    Çocukdaha 8 yaşında bunu çalıyorsa 15 yaşındaki halin nasıl olur acaba
  • 06-12-2009, 14:04:50
    #9
    Friqx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çocukdaha 8 yaşında bunu çalıyorsa 15 yaşındaki halin nasıl olur acaba
    Türkiye'yi kasıp kavurur herhalde