Merhaba arkadaşlar dün Yetenek Sizsiniz izlerken gözüme çarptı. Tüm seyircilerin ayakta alkışladığı bu çocugu bende çok begendim.küçük yaşta org çalması gerçekten çok büyük bir yetenk buyrun yorum sizin...
http://maryab.net/yetenek-sizsiniz-k...ist-yunus.html
Yetenek Sizsinz Küçük Piyanist Yunus
11
●974
- 06-12-2009, 11:43:13
- 06-12-2009, 14:01:46ewt küçük yaşta olmasına ragmen şimdi bile güzel çalıyoDiyarBlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-12-2009, 14:03:05Çocukdaha 8 yaşında bunu çalıyorsa 15 yaşındaki halin nasıl olur acabaSmokyHaze adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-12-2009, 14:04:50Türkiye'yi kasıp kavurur herhaldeFriqx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pek kendi çalıyormuş gibi durmuyordu.