• 19-12-2009, 13:12:15
    #37
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tam da bize denk geldi taslagı paylassan uzerinde bizde çalısabılırız.
  • 19-12-2009, 22:24:04
    #38
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hrngndz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    topluma faydalı insan modeli
    +r10.net
  • 20-12-2009, 01:09:24
    #39
    F1Bilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam da bize denk geldi taslagı paylassan uzerinde bizde çalısabılırız.
    Taslak çalışmıyor dedim ya