• 30-11-2009, 14:55:09
    #1
    Üyeliği durduruldu
    merhaba arkadaşlar bugun çok acil bir ödeme almam gerekiyor ptt yoluyla ama kapalımı açıkmı tereddütte kaldım bu konuyla ilgili nettede pek bilgilendirme yapılmamış acaba bilenınız varmı bugun pttler açıkmıdır ?
  • 30-11-2009, 14:57:02
    #2
    Bende gaz doldurtacam ego ya gitmek zor geliyor açıksa ne güzel olur bilen biri varsa cevaplasın =)
  • 30-11-2009, 15:04:58
    #3
    Resmi tatil kapalı olur diye biliyorum.