• 30-11-2009, 01:03:47
    #1
    Star Tv ekranlarında 9 bölümdür yayında olan Kül ve Ateş Dizisi yayından kaldırıldı.Ünlü oyuncu kadrosuyla fazla izlenme reytingi bulamayınca yayından kaldırıldı.İzlenme konusunda pazar gününe alınmasına rağmen fazla bir rağbet bulamayınca yayından kaldırıldı.

    Tek bu diziyi izliyordum. cok kötü oldu kaldırılması...
  • 30-11-2009, 12:24:25
    #2
    Üyeliği durduruldu
    deluxetr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Star Tv ekranlarında 9 bölümdür yayında olan Kül ve Ateş Dizisi yayından kaldırıldı.Ünlü oyuncu kadrosuyla fazla izlenme reytingi bulamayınca yayından kaldırıldı.İzlenme konusunda pazar gününe alınmasına rağmen fazla bir rağbet bulamayınca yayından kaldırıldı.

    Tek bu diziyi izliyordum. cok kötü oldu kaldırılması...
    malesef aşk-ı memnu gibi diziler oldukça dizilerin tutması zor gibi.millet öyle böyle olmayan dizi izlemiyor artık.
  • 30-11-2009, 17:27:26
    #3
    ama bu öyle böyle bir dizi değildi. Hem kadro olarak hem konu olarak en muhteşem diziydi. es-es vardı oda artık cıvıttı o yüzden tek bunu izliyordum.
  • 30-11-2009, 17:39:40
    #4
    iRC
    Üyeliği durduruldu
    Hastası olduğum bir diziydi, yayından kaldırılmasına üzüldüğüm 2. dizi, 1.si ise SINIF dizisiydi.
  • 01-12-2009, 00:44:01
    #5
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aile reisi'nide kaldirdi 2 hafta once. Guzelim domain elimde patladi her ne kadar izlemesemde uzulmustum :z
  • 01-12-2009, 09:14:41
    #6
    Eee Türk insanı neyi izleyeceğini bilmiyor gitsinler aşk-ı memnu yaprak dökümü gibi diziler izlesinler
  • 01-12-2009, 09:28:20
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Ben SINIF dizisine çok üzülmüştüm ya :/ bide serseri :/
  • 01-12-2009, 11:07:43
    #8
    iRC
    Üyeliği durduruldu
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben SINIF dizisine çok üzülmüştüm ya :/ bide serseri :/
    Ama harbiden diziydi yani... Sınıf dizisi
  • 01-12-2009, 12:16:44
    #9
    Kalitesiz bir izleyici kitlesine sahip ülkemizde ayda bir bazı diziler kalkıyor,hemen yenileri geliyor. Biz sanat olarak insanlar beğensin olarak yapmıyoruz biz para kazandırsın ne kadar saçmalık varsa yapalım tarzında çalışıyoruz. İnsanlar da bunları seviyor sorun kalmıyor.

    2 türk diziyi takip ediyorum sadece ama onlar bile tam olması gerektiği gibi değil fakat piyasada onlarca gereksiz dizi var amaç sırf insanları bir şekilde oyalayıp tvye çekmek reklam alıp para kazanmak. İnsanlarımız da sırf görüntü görsün biraz içinde birde karı-kız sahneleri varsa veya biraz milliyetçilik duygularımızı kabartan olaylar varsa o dizi hemen tutuyor. Bu seyirciye fazla bile bence bu diziler. Daya gitsin rozalindaları,brezilya dizilerini yeter.